sobota, 4 maja 2013

Inspirations (1)

Witajcie!
Przepraszam, że tak długo mnie nie było i znowu brak podsumowania miesiąca... Musicie mi to wybaczyć! Ale za to mam dla Was pierwszy post z serii inspiracji. Zero gadaniny - same zdjęcia. Może któreś będzie inspiracją dla Was? Mam nadzieje! Zapraszam!



















Już niedługo szykuję dla Was pierwsze na blogu rozdanie! 
Zapraszam do przeczytania mojego ogłoszenia o korepetycjach! Jeśli możecie popytajcie również znajomych :)
Niedługo też post o mojej pierwszej sesji zdjęciowej i relacja :)



8 komentarzy:

  1. Czekam na rozdanie ;p
    Inspirujące i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. We are a bunch of volunteers and staгting a brand new
    schemе in our сommunity. Your wеbsite provided
    us with ѵaluаble іnformаtiοn tо worκ
    on. Yоu've done a formidable activity and our entire group might be grateful to you.

    Have a look at my site: zootoo.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z tych podobają mi się te duże pierścionki, spódniczka i platformy, ale ogólnie wszystko jest ładne. :)
    PS. W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są boooskie. Pewnie bym się w nich zabiła, ale przynajmniej zginęłabym w ładnych butach :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzuch ze zdjęcia nr 8 - mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej info na moim blogu:

    http://cosmeticwahnsinn.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-awards.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te białe paznokcie są cudne :)!!!

    OdpowiedzUsuń