poniedziałek, 11 marca 2013

Dlaczego pokochałam Ewę Chodakowską?

Witajcie!
Już w paru swoich poprzednich postach wspominałam o pewnej niezwykłej kobiecie - Ewie Chodakowskiej. Wiele z Was na pewno wie kim jest Ewa i czym zajmuje się na co dzień. 
Parę tygodni wcześniej napisałam post z przepisem na sałatkę z jadłospisu Ewy, który jest dostępny dla wszystkich, za darmo na jej fan page'u. Jestem w pozytywnym szoku, że post został wyświetlony aż 1014 razy! Dla mnie jest to bardzo dużo, ale cieszę się że zainteresowałam Was Ewą i przepisem :)

Ewa Chodakowska 
To trenerka, która na swojej stronie internetowej oraz fan page'u na Facebook'u dzieli się swoim własnym programem treningowym. Są to ćwiczenia, które Ewa najpierw przetestowała na sobie a teraz dzieli się swoją wiedzą z innymi :)
Ewa sama prowadzi swojego fan page'a i dzięki niemu przekazuje ludziom duuużo motywacji do ćwiczeń, np. pod postacią zdjęć osób którym udało się osiągnąć piękne ciało dzięki treningom Ewy, czy też motywujące słowa ;)

Jedna z sesji zdjęciowych z udziałem Ewy ;)
Sama jestem wielką zwolenniczką jej treningów. Na początku bywało ciężko, wiadomo, trzeba się przełamać, ale z każdym treningiem było coraz lepiej. Pierwszy raz zobaczyłam Ewę w wakacyjnym wydaniu Pytania na Śniadanie, były to ćwiczenia na płaski brzuch. Zaczęłam szperać w internecie, czytać opinie zwolenniczek, aż w końcu trafiłam na fan page'a Ewci :) Od tamtej pory Ewa jest obecna w moim życiu.
Regularne treningi przez 61 dni, z częstotliwością 3-4 razy w tygodniu skalpel przyniosły mi efekty:
  • pupa: -4 cm
  • brzuch: -5 cm
  • uda: -3,5 cm
  • ramiona: -2 cm
Myślę, że moje wyniki mówią same za siebie i przekonują, że warto poświęcić czas dla treningów, żeby poczuć się lepiej ze sobą i być szczęśliwą :) Oczywiście na 61 dniach nie poprzestaję i jadę dalej! :) Dzisiaj wykonałam pierwszy raz Skalpel II i jest świetny, endorfiny uwolnione! :D

Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości czy szukacie motywacji zapraszam Was na fan page Ewy na Facebook'u. Ewa odpowiada na każde pytania zadane przez wiadomość prywatną. Sama jestem tego przykładem - mi również odpisała na dwie :)

Przydatne strony z Ewą:

1 komentarz:

  1. Nie ćwiczyłam nigdy z Ewą Chodakowską, wybrałam Jillian Michaels :)
    A teraz ćwiczę regularnie na siłowni.

    OdpowiedzUsuń