wtorek, 21 sierpnia 2012

Prolog, czyli pierwszy post :)

WITAJCIE! :)

I nareszcie jest - mój pierwszy post na świeżo założonym przeze mnie blogu :) W tym pierwszym, wprowadzającym poście chciałabym powiedzieć jaka będzie idea tego bloga :)

Od jakiegoś czasu strasznie wkręciłam się w oglądanie filmików o modzie, kosmetykach, fryzurach itp. na YouTube. Oglądając je myślałam sobie - "Fajnie by było dzielić się swoimi pomysłami, czy też zakupami z innymi".  Niestety nie jestem posiadaczką kamery (mam tylko motion eye w swoim netbook'u :P). Zdecydowałam więc pomyśleć o innym typie takiej działalności, a jak widać jest nią blog :) Bardzo zachęciła mnie do tego jedna z moich ulubionych użytkowniczek YouTube i Bloggera - Agnieszka. Nie ukrywam, że jest Ona moją szczerą inspiracją jeśli chodzi o blogowanie właśnie. Często również korzystam z jej rad kosmetykowych, modowych czy też włosowych :P Serdecznie Wam polecam jej blog, no i oczywiście kanał na YouTube :))

I o tym właśnie będzie mój blog! O kosmetykach (tych które polubiłam i tych które nie przypały mi do gustu :)), ciuchach, paznokciach a nawet o gotowaniu! :) Będzie też o tym co mnie w życiu cieszy, irytuje i bawi :)

Obiecuję dużo pozytywnej energii, prawdziwych opinii o produktach i...dużo zabawy! W końcu chyba na tym to całe blogowanie polega? :)

Pozdrawiam Was i życzę miłego wtorku :)
Ola.

PS. Jeszcze dziś postaram się dodać pierwszy post z serii kosmetykowej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz