czwartek, 7 lutego 2013

Nowa seria: "Włosy z życia wzięte"

Witajcie!
Jakiś czas temu obiecałam Wam, że jeden z nadchodzących postów będzie wyjątkowy... I oto on jest! Zainspirowana pięknymi włosami moich koleżanek z uczelni, postanowiłam podzielić się z Wami ich pięknymi włosami i ich pielęgnacją. Dlatego postanowiłam rozpocząć nowy cykl "Włosy z życia wzięte". Każda z dziewczyn musiała odpowiedzieć na parę pytań związanych z ich dbaniem o włosy. Myślę, że każdy post z tego cyklu będzie pojawiał się raz na tydzień, albo raz na dwa tygodnie, jeszcze się muszę zastanowić :D 


Na pierwszy ogień idzie...

Martyna
Ta wyraźna linia, to pozostałość po nieudanym zabiegu ombre, ale Martyna już się tego pozbyła :)

Jak wygląda pielęgnacja Martyny?
1. Czym myjesz włosy?
Włosy myję codziennie rano, szamponem Syoss Repair Therapy.

2. Czym odżywiasz włosy z zewnątrz?
a. odżywki: Syoss Repair Therapy za każdym razem po myciu zostawiam na kilka minut. Później na osuszone ręcznikiem włosy stosuje na przemian dwie - CHI Keratin Mist oraz Natura Silk - jedwabna kuracja: Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami (psiukadła).
b. maski: ostatnio zastosowałam 2-3 razy w tygodniu maskę Kallos Latte.

3. Czym odżywiasz włosy z wewnątrz?
Trzy razy dziennie biorę Oeparol - wiesiołek.

4. Ile razy w ciągu miesiąca/roku podcinasz końcówki?
Włosy podcinam tylko wtedy jak zdecyduje się na zmianę fryzury... Co ile powinno podcinać się końcówki? :P

5. Czym suszysz włosy?
Suszarką - strumień "eco"(pomiędzy chłodnym a gorącym nawiewem).

6. Jakich olei używasz?
Olejek arganowy na końcówki - mam Lee Stafford Argan Oil from Marocco.

7. Czy używasz stylizatorów?
Raz na jakiś czas używam żelu stylizującego, głównie na końcówki żeby się nie puszyły.

8. Jakich sprzętów do włosów używasz?
Prostownica, ale rzadko bo maksymalnie 1 - 2 razy w miesiącu. Lokówki nie używam wcale.

9. Czym czeszesz włosy?
Używam szczotki pneumatycznej z jedwabnym włosiem - dużo łatwiej się rozczesują.

10. Czy farbujesz włosy? Jeśli tak, to jak często?
Kiedyś farbowałam włosy bardzo często. Teraz położyłam rozjaśniacz pierwszy raz chyba od ok. 1,5 roku.

11. Jak często nakładasz odżywki/maski na całą noc? Jakie odżywki/maski?
Nie używam masek na całą noc.

12. Czy zwracasz uwagę na skład kosmetyku do włosów zanim go kupisz?
Raczej nie patrzę na składniki, mam swoje sprawdzone kosmetyki i ich się trzymam ;)



Kilka słów ode mnie...

Najbardziej we włosach Martyny urzekły mnie nieskazitelnie piękne, równe, nawilżone, nierozdwojone końcówki :D Są naprawdę niesamowite! Martyna ma też dobrze nawilżone włosy - są śliskie i lśniące. Fajnie, że włosy Martyny są równo obcięte, to dodaje jej już i tak grubym włosom, objętości :) Po pytaniach o pielęgnacji widać, że Martyna nie używa kosmetyków szczególnie delikatnych dla włosów, czy też takich które polecają włosomaniaczki, no może oprócz maski Kallosa :) Ale jak widać, wcale nie potrzebuje tego robić, jak ktoś się urodził z pięknymi włosami to już je takie ma i koniec :P
PS. Tak, zdjęcie w trakcie tekstu to także Martyna :)

A Wam jak podobają się włosy Martyny? Co o nich sądzicie?


PS. Zobaczcie co dziś kupiłam....... :)

4 komentarze:

  1. Martyna ma bardzo ładne włosy :) widać to szczególnie na trzecim zdjęciu :)
    kiedyś, jeszcze przed zmianą pielęgnacji, używałam tego szamponu Syoss, ale teraz wiem, że mi nie służył.

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 yrs old Assistant Media Planner Salmon Nevin, hailing from Gaspe enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Magic. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń